Openingstijden en contact

Bezoek en afspraak maken

Openingstijden

  • Maandag: 8.00 tot 20.00 uur 
  • Dinsdag: 8.00 tot 17.00 uur
  • Woensdag: 8.00 tot 17.00 uur
  • Donderdag: 8.00 tot 17.00 uur
  • Vrijdag: 8.00 tot 17.00 uur

Bezoek en afspraken op het gemeentehuis

  • U kunt alleen zonder afspraak terecht voor het ophalen van uw paspoort, rijbewijs, ID-kaart of gehandicaptenparkeerkaart 
  • Moet u persoonlijk iets regelen aan de balie? Maak dan eerst een afspraak via de website.
  • Bent u verkouden? Heeft u klachten als hoesten, keelpijn of koorts? Blijf dan thuis. U kunt digitaal uw afspraak afzeggen en later een nieuwe afspraak maken.

Informatie over uw bezoek

Social media

  • Facebook (u kunt chatten met de gemeente)
  • Twitter
  • Maandag t/m vrijdag: 8.00 - 17.00 uur

Stuur geen persoonlijke informatie via social media

U vindt ons ook op Instagram, LinkedIn en YouTube

Bellen

  • (077) 477 9777
  • Maandag t/m vrijdag: 8.00 - 17.00 uur
  • In het weekend of 's avonds en spoed? Volg de aanwijzingen op het bandje.

Post en fax

  • Postbus 6005, 5960 AA Horst
  • (077) 477 9750

Betalen

  • Voor rekeningen en gemeentelijke belastingen: NL48RABO0123601150, BIC: RABONL2U
  • Voor andere betalingen: NL96BNGH0285004220, BIC: BNGHNL2G
  • KVK-nummer: 14130612
  • Btw-codenummer: NL809266660B01