Openingstijden en contact
Het gemeentehuis in Horst is elke werkdag open van 8.00 tot 17.00 uur. Op maandagavond is het gemeentehuis open tot 20.00 uur.
Openingstijden en bezoek
Openingstijden gemeentehuis
- Maandag: 8.00 tot 20.00 uur
- Dinsdag tot en met vrijdag: 8.00 tot 17.00 uur
Bellen
- Maandag tot en met vrijdag: 8.00 tot 17.00 uur
- 077 - 477 97 77
Social media
Maandag tot en met vrijdag: 9.00 tot 17.00 uur
Bezoek en afspraken op het gemeentehuis
- Moet u persoonlijk iets regelen aan de balie? Maak dan een afspraak via de website. Lees de bevestiging goed. Daarin staat wat u mee moet nemen naar uw afspraak.
- U kunt uw nieuwe paspoort, ID-kaart, rijbewijs of gehandicaptenparkeerkaart zonder afspraak ophalen bij de receptie. Let op: voor aanvragen maakt u wel een afspraak.
- Bent u te laat voor uw afspraak? Dan gaat uw afspraak niet door. U maakt dan een nieuwe afspraak.
- U kunt veel zaken ook digitaal regelen op deze website.
- In het gemeentehuis zijn regels voor een gezond en veilig bezoek.
Afspraak afzeggen
Wilt u een afspraak afzeggen of wijzigen? En heeft u een e-mail gekregen met een afspraakbevestiging? Gebruik dan de link in de e-mail om uw afspraak af te zeggen. U kunt daarna een nieuwe afspraak maken.
U kunt ook de gemeente bellen: 077 - 477 97 77.
Informatie over uw bezoek
- Bezoekadres: Wilhelminaplein 6, Horst
- Routebeschrijving naar het gemeentehuis op Google Maps
- Gemeentewerf
Post en fax
- Postbus 6005, 5960 AA Horst
- 077 - 477 97 50
Betalen
- Voor rekeningen en gemeentelijke belastingen: NL48RABO0123601150, BIC: RABONL2U
- Voor andere betalingen: NL96BNGH0285004220, BIC: BNGHNL2G
- KVK-nummer: 14130612
- Btw-codenummer: NL809266660B01
Inkoopbeleid
Journalisten
Journalisten kunnen voor persvragen de gemeente bereiken via: