Openingstijden en contact

Het gemeentehuis in Horst is elke werkdag open van 8.00 tot 17.00 uur. Op maandagavond is het gemeentehuis open tot 20.00 uur.

Openingstijden en bezoek

Openingstijden gemeentehuis

  • Maandag: 8.00 tot 20.00 uur
  • Dinsdag tot en met vrijdag: 8.00 tot 17.00 uur
  • Donderdag 28 september: gesloten (personeelsdag)

Bellen

  • Maandag tot en met vrijdag: 8.00 tot 17.00 uur
  • 077 - 477 97 77
  • Donderdag 28 september: gesloten

Social media

  • Maandag tot en met vrijdag: 9.00 tot 17.00 uur
  • Donderdag 28 september: gesloten

Bezoek en afspraken op het gemeentehuis

  • Moet u persoonlijk iets regelen aan de balie? Maak dan een afspraak via de website. Lees de bevestiging goed. Daarin staat wat u mee moet nemen naar uw afspraak.
  • U kunt uw nieuwe paspoort, ID-kaart, rijbewijs of gehandicaptenparkeerkaart zonder afspraak ophalen bij de receptie. Let op: voor aanvragen maakt u wel een afspraak.
  • Bent u te laat voor uw afspraak? Dan gaat uw afspraak niet door. U maakt dan een nieuwe afspraak.
  • U kunt veel zaken ook digitaal regelen op deze website.
  • In het gemeentehuis zijn regels voor een gezond en veilig bezoek.
  • Bent u verkouden? Heeft u klachten als hoesten, keelpijn of koorts? Blijf dan thuis. Bel de gemeente en zeg uw afspraak af: 077 - 477 97 77.

Afspraak afzeggen

Wilt u een afspraak afzeggen of wijzigen? Bel de gemeente: 077 - 477 97 77.

Informatie over uw bezoek

Post en fax

  • Postbus 6005, 5960 AA Horst
  • 077 - 477 97 50

Betalen

  • Voor rekeningen en gemeentelijke belastingen: NL48RABO0123601150, BIC: RABONL2U
  • Voor andere betalingen: NL96BNGH0285004220, BIC: BNGHNL2G
  • KVK-nummer: 14130612
  • Btw-codenummer: NL809266660B01

Inkoopbeleid