Medewerker salarisadministratie
Over de vacature
- Openingsdatum
- 6 oktober 2025
- Sluitingsdatum
- 26 oktober 2025
- Uren per week
- <24
- Salaris
- € 3171 - € 4464
- Vakgebied
- Administratief/secretarieel, Personeel/organisatie
Ben jij nauwkeurig, betrouwbaar en heb je een passie voor cijfers? Wil jij een betekenisvolle bijdrage leveren aan een team dat volop in ontwikkeling is op het gebied van E-HRM, salarisadministratie en functioneel beheer binnen Youforce? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Medewerker Salarisadministratie
24 uur
Wat doe jij?
Als medewerker salarisadministratie zorg jij samen met je collega’s voor een correcte en tijdige verwerking van de salarissen. Je bent de rechterhand van de salarisadministrateur en draagt bij aan een soepel lopend administratief proces. Je beantwoord vragen van collega's over salarissen en arbeidsvoorwaarden en denkt mee over optimalisatie van de administratieve processen. In deze rol werk je voor drie gemeenten, Gemeente Horst aan de Maas, Gemeente Venray en Gemeente Gennep als onderdeel van de HRM afdeling. Je werkt in een hecht en betrokken team, waarin samenwerking en kwaliteit voorop staan. Je taken bestaan onder andere uit:
Verwerken van mutaties in het salarissysteem (Youforce)
• Controleren van gegevens en signaleren van afwijkingen
• Ondersteunen bij de maandelijkse salarisverwerking
• Beantwoorden van eerstelijns vragen van collega’s
• Meewerken aan het verbeteren van administratieve processen
Kennis & kwaliteiten
- MBO werk- en denkniveau, bij voorkeur met een administratieve achtergrond of een PDL-opleiding;
- Bij voorkeur ervaring in salarisadministratie;
- Basiskennis van relevante wet- en regelgeving;
- Ervaring met Youforce of vergelijkbare software is een pré;
- Je bent discreet en communiceert helder;
- Je werkt zorgvuldig, houdt je hoofd koel bij deadlines en voelt je verantwoordelijk voor foutloze salarisbetalingen.
Dit bieden wij jou
De functie is ingedeeld in schaal 8. Dit is minimaal € 3.171,- en maximaal bruto € 4.464,- per maand (bij een fulltime dienstverband). De inschaling vindt marktconform plaats op grond van opleiding en ervaring, eventueel in een aanloopschaal. Daarnaast heeft de gemeente goede secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder het Individueel Keuzebudget (IKB 17,05% van het brutosalaris), reiskostenvergoeding, fietsplanregeling en de mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen door opleidingen en trainingen.
Deze functie wordt in eerste instantie ingevuld voor een jaar. Zijn we beiden tevreden? Dan volgt een contract voor onbepaalde tijd.
Heb je nog vragen?
Neem voor meer informatie over de inhoud van de functie contact op met Marjo Jeurissen via 077 –477 93 40. Voor informatie over de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met Nathalie Leenen, Corporate Recruiter. Je kunt haar bereiken via 077 – 477 97 81.
Het sollicitatieproces
Is deze functie echt iets voor jou? Reageer dan uiterlijk op 26 oktober via de sollicitatiebutton.
Zet alvast in je agenda
De externe 1e gesprekken vinden plaats op 30 oktober en de 2e gesprekken op 3 november.