Overlast melden

Melden via MijnGemeente app

Met de MijnGemeente app kunt u snel via uw telefoon uw melding doorgeven. Download de app:

MijnGemeente app in de Google Play Store (Android)
MijnGemeente app in de Appstore (IOS, Apple)

Wat kunt u melden?

  • kapot wegdek of losliggende stoeptegel
  • kapot verkeersbord of -paaltje
  • verstopt riool in grond van de gemeente (lees meer)
  • achterstallig onderhoud van struiken, bomen en ander openbaar groen
  • overhangende of losse takken en uitstekende wortels
  • afval niet opgehaald

Wij verwerken uw melding op werkdagen tussen 8.00 en 18.00 uur. Kleine problemen repareren we vaak snel. Duurt het langer, dan houden we u op de hoogte.
 

    Straatlantaarn en water

    Wat regelt u zelf?

    • U bent zelf verantwoordelijk voor overlast op eigen grond. Ook als het gaat om grond van uw buren.
    • U bent ook zelf verantwoordelijk voor een rioolverstopping op uw eigen grond.

    Als het dringend is

    Is de situatie onveilig of is er sprake van overlast?

    Bel ons op (077) 477 9777

    op werkdagen tussen 8.00 – 17.00 uur

    Zijn we gesloten en is het dringend? En kan het niet wachten tot de eerstvolgende werkdag? Dan kunt u toch via de calamiteitendienst een dringende, gevaarlijke situatie melden: (06) 2349 8249.